Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 08:51:14 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski wrote:
> Kto jak kto, ale wlasnie Cyfronet, stojacy na pograniczu "swiata" sieci
> akademickich i komercyjnych powinien starac sie zapobiec tworzeniu takiego
> rozdwojenia.
oczywiscie, przez dopasowanie komercji do swiata akademickiego.

> Przystosowac sieciowe narzedzia MS do pracy z ISO mozna; za niedlugo
ale ja uzywam glownie narzedzi firmy Netscape.

> hipotetyczne. Jak w tej sytuacji, jako przedstawiciel wlasnie Cyfronetu
> mozesz sie opowiadac po stronie MS? Nie rozumiem.
moze musze dodac do sig'a: to sa moje opinie, ktore niekoniecznie sa
opiniami Cyfronetu; a w wypadku akurat Microsoftu to na pewno sa
odmienne - tutaj Microsoft i w ogole PC sa wyklete. Tu moze byc Unix, w
ostatecznosci Mac.
Wlasnie, Mac. Dla niego tez kodowanie ISO Latin2? czy moze jednak jego
wlasne?

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,