Re: A ja o serwerach HTTP...

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_am.torun.pl)
Data: Sun 05 May 1996 - 18:22:26 MET DST

On Sat, 4 May 1996, Grzegorz Staniak wrote:

> A co do polskich serwerow - dajmy moze ludziom troche czasu. Akurat przygotowywanie
> zawartosci serwisu (czyli np. tych baz danych przez WWW) zalezy bardziej od wysilku
> organizacyjnego danej jednostki niz technicznych mozliwosci serwera. Niezaleznie od
> uzywanego oprogramowania, baza adresowa czy inna sama sie nie zrobi.

Zgadzam sie, tym bardziej jesli serwis przygotowywany jest przez osoby
zawdodowo niezwiazane z internetem i jesli te osoby zajmuja sie
oprocz przygotowywaniem serwisu normalna praca. Tak jest zdecydowania
w wiekszosci osrodkow internetu medycznego. Ja jestem akurat lekarzem
i nie mam takiego przygotowania i tyle czasu aby efektywnie poradzic
sobie z probleme polskich liter, jesli wywoluje on taka polemike
wsrod Was sieciowych fachowcow.
Uwazam, ze do czasu zakorzenienia sie sieciowych standardow polskich
liter oraz stworzeni efektywnych narzedzi - dobrych edytorow
UNIXowych z mozliwoscia implementacji polskich znakow, jak rowniez
fontow implementowanych do MS-Win 3.x i Win 95 tworzenie stron
bez polskich znakow jest lepszym wyjsciem jak nie tworzenie
ich wcale - bo przeciez chyba zalezy nam na rozwoju internetu.
Pozdrowienia

Piotrek
       Piotr Kasztelowicz pekasz_at_am.torun.pl
       Info about me---> http://www.mat.uni.torun.pl/~pekasz
       L. Rydygier St. Hospital, Torun, Poland, Dep. of. Cardiology