Re: My, faszysci

Autor: Wieslaw Kochanski (wieslaw_at_algonet.se)
Data: Sun 24 Mar 1996 - 06:38:35 MET

Nie wiem czy wolno mi sie wtracac, ale:
Facet z Carnegie-Mellon zfalszowal w 80% caly material na
ktory sie powoluje.
80% z pornograficznych 'site' nie maja nic wspolnego z
internetem. Sĺ to oplatne BBS bazy dla platnych klientow.

Jaden dosc pikantny szczegol:
 - aby dostac material z tych baz cwaniak oferowal im roznego
   rodzaju rekompensate. Jedna z takich rekompensat
   byla ksiazka ktora traktowala o - jak prowadzic porno BBS
   napisana przez niego samego.

Aby skrocic historie. Niokt w tej chwili w USA nie bierze tego
na powarznie. Sam facet jest uziemiony.
Niestety kongres zdazyl przeglosowac propozycie za nim
inni sie zdarzyli wypowiedziec.

Jezeli ktos jest zainteresowany w temacie to mamy przecierz
akcje na internecie 'Blue Ribbon'

Troche na ten temat mozna znalezc w moiej szweckiej siedzibie

http://www.algonet.se/~wieslaw/

'Most importent page of my site'

Niestety moj 'site' jest dosc 'havy' durzo grafiki.Trzeba sie
uzbroic w cierpliwosc.

Troche pozytywnych wiadomosci tez sie przyda :
- w USA zostalo umorzone dochodzenie przeciwko autorowi klucza
  PGP.

Pozdrowienia Wiesiek.

P.S. Czy ktos moglby mi pomoc w szukaniu rodziny.
     Mam mlodszego brata w Krakowie - Mariusz Kochanski.
     Ma 27 lat. Jak zlapac z nim kontakt.
Przepraszam za wszystkie bledy ortograficzne ale byla to
bardzo dawno kiedy piszlem po polsku ostatni raz

http://www.localnet.org/
mailto:wieslaw_at_algonet.se
mailto:wieslaw_at_localnet.org