Szukam Connection Monitora

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 13:35:38 MET

Poprosil mnie kolega zebym mu znalazl jakis programik, ktory bedzie
monitorowal nawiazywane lacznosci przez modem i wyswietlal gdzies w rogu
ekranu czas polaczenia. Zawsze mi sie wydawalo, ze takich programow jest
mnostwo, a tymczasem... przeszukalem simtela, przeszukalem cice i nic nie
znalazlem. :-( Nie chce mi sie wierzyc, ze nie ma, widocznie zle szukalem.
Prosze zatem o pomoc. Jezeli ktos wie, gdzie taki program mozna znalezc -
moze byc pod DOS-a, Windows lub Windows 95, prosze przyslijcie mi "namiary"
na niego. Prosze o prywatne maile, bo poczte z list dyskusyjnych (poza
polipem) czesto czytam z duzym opoznieniem.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl