Re: My, faszysci

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_/etc/HOSTNAME)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 12:48:15 MET

Przemyslaw Gamdzyk (pegam_at_ikp.atm.com.pl) wrote:

: Z tym 'Playboy'em' to troszke przesada. Ot pojawila sie krotka notka
: w rogu jednej strony, ozdobiona "gustownym" fotomontazem, na ktorym
: wydekoltowana panienka obmacuje klawiature notebooka, na ekranie
: ktorego widnieje olbrzymia swastyka. Zadne to 'cover story', czy
: wielki artykul - choc z drugiej strony, ktoz wie, co sie w glowie
: Pana Raczka legnie....

Krotka notka, ale jesli sie ja przeczyta to ma takie samo znaczenie
jak normalny artykul. A moze nawet wieksze? Autora artykulu mozna
podejrzewac o stronniczosc lub manipulacje, a notatka wyglada na zwykla
wiadomosc agencyjna. Osobiscie wydaje mi sie ze Raczek dostal skads jakis
raport opublikowany przez poplecznikow Exona i uznal ze jest dosc sensacyjny
by go opublikowac.

--
Pawel Krawczyk, FidoNet: 2:486/18.4 email: kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl
Location: Cracow, Poland, PGP key available on finger