Re: Silniki na benzyne bezolowiowa

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 22:08:49 MET

On Wed, 13 Mar 1996 Bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl wrote:

> Witam,
> Czy ktos moze mi wyjasnic na czym polega dostosowanie silnika do
> pracy z benzyna bezolowiowa?

Glownie na wymianie zaworow (gniazd), ale to uproszczenie...

> Np. nowe maluchy i polonezy sa przystosowane, a czy stare tez pociagna na PB Frei?

Co do malucha, to nie bylbym pewien..
A stare dzialaja, ale gniazda moga wymagac wczesniejszej wymiany.

> Jaka jest roznica miedzy spalaniem zwyklej i bezolowiowej?

W temperaturze spalania. Bezolowiowa pali sie nieco "cieplej"

> Dziekuje za informacje
hmmm...

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == Dariusz.Margas_at_p3.f36.n480.z2.fidonet.org ==