Re: w3cache and security

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 14:59:02 MET

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
: : >> Lojezu!!! Rozpoznawanie po nazwach??? U mnie to sie nigdy /cgi-bin/
: : >> nie nazywalo...
:
: Dlaczego? Pomysl logicznie - jesli nie mozna rozpoznac po naglowku, to
: trzeba jakos sobie radzic. Jesli sie uprzesz, to faktycznie zablokujesz i
: te sciezke. Tylko po co? Jesli w takiej sytuacji masz pretensje, to troche
: tak jakbys wysmiewal, ze osiaga niski czas na 100m czlowiek, ktorego
: zmusiles do biegania na jednej nodze i z palcem w uchu. Hej.
:

A jesli ja mam server unixowy gdzie bit 'x' znaczy to co ma znaczyc,
tzn. program wykonywalny? Wtedy nie musze miec zadnej sciezki
cgi-bin, a jesli jakis plik ma bit 'x' to jest traktowany
jak cgi-bin? Nie moge tak zrobic?

Andrzej Resztak