Re: filtr do poczty

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 10:03:17 MET

In article <4i42ui$d2c_at_bilbo.nask.org.pl>, Zbigniew Zych wrote:

>tej samej osoby, zatem do koljenych juz nie wysle, bo po co
>ta osoba ma dostac kilka razy to samo???
>Nalezy wplesc do .forward swoj username:
> "|FS=' ';exec /....../procmail" #username
>Po # to jest komentarz, wiec nie ma znaczenia dla komendy,
>a sendmail juz rozrozni...

Akurat tego .forwarda przepisalem z manuala, wiec... (o czym zresta
pisalem).

>RTFM! ;)

Already Read That .... (stad w ogole wiedzialem jak to wszystko napisac)

>: - u mnie wszystkie listy przepuszczane sa przez skrypt addidx, ktory przy
>: okazji robi liste przychodzacych wiadomosci, ktora jest potem wyswietlana
>: przy logowaniu sie. Stad |/home/.... itd.
>Liste przychodzacych wiadomosci juz masz w $HOME/log (czy gdzie Ci sie
>ten log tam tworzy...)

Ale format tej listy mi nie odpowiada (wole 1 linijke / list), stad skrypt.

>Razem z procmailem jest taki program "mailstat" ktory wypisuje
>Ci gotowca... statystyke - jesli wpiszesz uruchomienie mailstata
>do np. .profile do przy logowaniu dostaniesz tez liste do jakich
>folderow co przyszlo. etc..

Tez mozna. Ale u mnie nie bylo mailstat'a. Poza tym, jak pisalem, wole swoj
format (bo zwiezly !) - a zawsze latwiej go zmienic niz format mailstat'a
:-)

Poza tym lubie pisac skrypty :-) (ze wzgledu na skutek uboczny w postaci
lepszego opanowania Unixa).

Krzysiek