Re: Silniki na benzyne bezolowiowa

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 09:58:51 MET

On Wed, 13 Mar 1996 Bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl wrote:

> Czy ktos moze mi wyjasnic na czym polega dostosowanie silnika do
> pracy z benzyna bezolowiowa?
> Np. nowe maluchy i polonezy sa przystosowane, a czy stare tez pociagna na PB Frei?
> Jaka jest roznica miedzy spalaniem zwyklej i bezolowiowej?
> Dziekuje za informacje

Z tym jest gorzej niz z Internetem, bo protokol TCP/IP moze chodzic na
wszystkich rodzajach mediow (nawet jest specyfikacja dla golebia
pocztowego).

To tak dlatego, zeby zblizyc temat do Internetu.

Prosze nie wykorzystywac tej listy dla pytan nie zwiazanych z tematem,
czyli z polskim Internetem.

Pozdrowienia,

Maciek