Re: w3cache

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 16:57:44 MET

> From: zych_at_pp.net.pl (Zbigniew Zych)

> Masz racje. Harvest daje malo... Ale i tak jest uzyteczny..
> Wez taki przyklad:
> mam lacze 14.4, a na sali siedzi mi np. 5 uczniow.
> Jeden z nich wlazi na np. strone Playboya, i sie wydziera na cale gardlo
> "WOW! Patrzcie co znalazlem!!" po czym reszta zaczyna sciagac to samo!
> Bo tez chca...

Jezeli jest zainstalowana jakas w miare normalna siec lokalna, to instalujesz
netszkape z jednym wspolnym katalogiem cache, z wszystkimi prawami dla
wszystkich (do tego katalogu cache oczywiscie). I w ten sposob nastepni
dostana strone sciagnieta juz z cache - wlasnego cache netszkapy, bez
koniecznosci stosowania zawodnych jednak, jak widac z tej dyskusji, serwerow
typu w3cache.
Dokladnie tak to jest zrobione u mnie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa