Re: w3cache

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 09:21:07 MET

js_at_uci.agh.edu.pl (Jaroslaw Strzalkowski) wrote:
>Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:

>Zupelnie bez powodu zrazasz ludzi do naprawde potrzebnej i uzytecznej uslugi.
>Nieladnie.

A ja sie i tak juz zrazilem i to na samym poczatku:
w3cache.agh.edu.pl nie odswieza dokumentow - wiec zeby dostac aktualna wersje
musze nacisnac reload i w ten sposob sciagam dokument dwa razy: raz jego
przedpotopowa wersje z w3cache a drugi raz aktualna z oryginalnego zrodla.

Moze innym uzytkownikom to nie przeszkadza, ale ja jednak wolalbym po wpisaniu
URLa http://www.yahoo.com/headlines/ zobaczyc 8 marca a nie 26 lutego.
(jesli ktos chce sprawdzic: to jest stan na dzis o godz. 9-tej. Jesli
ktokolwiek
w miedzyczasie zrobil reload to dokument sie odswiezyl).

Od razu wyjasniam dlaczego nie zglosilem tego administratorowi serwera:
po pierwsze nie podal swojego adresu (jest tylko adres do admina na
Politechnice), po drugie sadzilem, ze nie sposob nie zauwazyc tak oczywistego
bledu w konfiguracji. Chyba, ze to nie jest blad tylko tak ma byc planowo na co
wskazuje odpowiedni fragment w opisie dzialania serwera: "uzytkownik, ktory
bedzie chcial obejrzec dokument nastepnego dnia dostanie go z cache" (cytuje
niedokladnie, bo z pamieci). Rzeczywiscie nie ma ani slowa o tym, ze jesli w
nocy ktos zmienil dokument, to uzytkownik dostanie nowa wersje.

                                                Andrzej Eilmes