Re: w3cache

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 14:04:36 MET

Wojtek> To prawda. Ale kto mowi o trzymaniu tygodniami ? Na przyklad
Wojtek> w3cache.icm.edu.pl trzyma obiekty http ponizej 8MB przez czas
Wojtek> rowny 1/5 czasu, jaki uplynal od Last-Modified do czasu
Wojtek> pobrania do cache'a, nie dluzej jednak niz 7 dni. W przypadku
Wojtek> braku informacji Last-Modified, czas przyjmowany jest za 24
Wojtek> godziny dla plikow .html, 2 dni dla .gif, .jpg i .ps. i 7 dni
Wojtek> dla pozostalych.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Tu Cie mam! '24 godziny dla plikow .html'. Wedlug mnie powinno byc '24
godziny dla plikow typu text/html', tzn. rozpoznawanie powinno byc wg.
Content-type, a w zadnym wypadku nie po rozszerzeniu w nazwie.

W tej chwili na przyklad w w3cache.icm.edu.pl znajduje sie plik o
URL-u: http://newproducts.jpl.nasa.gov/comet/hyakutake/
z 4 marca (rowno tydzien temu), gdy tymczasem jest on update'owany
codziennie, ostatnio oczywiscie dzis.

Oczywiscie to, ze w NASA serwer nie podaje Last-Modified, to blad.
Ale to, ze ten dokoment tak dlugo lezy nieodswiezany w ICM-ie, to tez
blad.

  MJ