Re: w3cache

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 19:36:52 MET

Wojtek> Tymczasem boom na WWW cache zaczal sie na swiecie na przelomie
Wojtek> 1995/96 i obecne konfiguracje cache serwerow raczej nalezy
Wojtek> traktowac jako w jakims stopniu eksperymentalne. Dopiero teraz
Wojtek> mozna wyciagac jakiekolwiek wnioski z dotychczasowego okresu
Wojtek> eksploatacji. Dlatego apeluje o wyrozumialosc zamiast
Wojtek> stwierdzen, ze 'cache jest do bani'.

Exactly. Ale kto to pisal:

>Jesli cisniecie reload w przypadku, gdy dokument jest nieswiezy,
>stanowi dla kogos duzy problem, to niech lepiej nie uzywa cache
>i nie zawraca glowy.

Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie zaden 'szary user' pojecia nie ma,
ze 'reload' moze mu sciagnac cos innego, niz to, co sie sciagnelo
przed chwila... A wyrozumiali, to powinni byc raczej admini, a nie
userzy... Moze, gdyby jakos sie wyswietlalo 'ta strona jest sciagnieta
z cache', albo cos...

  MJ