adres administratora w3cache.agh.edu.pl ?

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 09 Mar 1996 - 23:56:29 MET

Jak juz usiadlem, to napisze jeszcze jeden posting.
(jestem po grypie, wiec wyglodnialy ;-))

Marcin Klimowski (marcin_at_usk.pk.edu.pl) wrote:

: > ? Nie rozumiem. Jesli przeszedles na strone na PK, to faktycznie nie bylem
: > tam podpisany (no bo niby jak).
: a mam tam umiescic twoj podpis (dla swietego spokoju i wiekszego zamieszania ;))

Wlasnie Cinek jak pisal te swoje strony, to zrobil to tak uprzejmie,
zeby inny administrator w3cache, nie majacy akurat natchnienia poetyckiego
mogl je do siebie skopiowac, zmienic adres i podpis i juz.

Dlatego tez wszystkie serwery w3cache uzywaja tego samego portu etc.
Zeby bylo latwiej przenosic m. in. wlasnie 'instrukcje obslugi'.

No, ale pisanie, ze nie wieadomo jaki jest adres administratora
www.agh.edu.pl to juz troche smieszne, nieprawdaz ?
Zeby to jeszcze jakis user z wysp Hula-Gula, ale gdzie tam ! Krakus !

;-)

--w