Re: w3cache

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 13:08:30 MET

Przed chwila w poprzednim postingu napisalem, ze nie wiem skad porzadne
serwery cache'ujace dowiaduja sie, ze maja aktualizowac dokument.
Wlasciwie jednak to podejrzewam, ze sprawdzaja date ostatniej zmiany
wysylajac request "HEAD". Co prawda nie wszystkie serwery WWW potrafia na
to odpowiedziec (np. Glaci HTTPD for Novell Netware nie :-(((), ale w takim
przypadku mozna np. aktualizowac strone w cache'u jesli jest starsza niz
jeden dzien.

Moze ktos cos wie na ten temat. I moze daloby sie odpowiednio skonfigurowac
krakowskie serwery cache'ujace.
A wlasciwie to nie bardzo rozumiem: wyglada tak, jakbym tylko ja zglaszal ten
problem. Czy nikt inny nan nie trafil, czy po prostu ludzie nie zwracaja uwagi
na to, jakie starocie dostaja z w3cache (a moze im to nie przeszkadza).

                                        Andrzej Eilmes