Re: w3cache (bylo: Re: Netscape i DNS)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 18:39:38 MET

> From: js_at_uci.agh.edu.pl (Jaroslaw Strzalkowski)

> Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
> : To tak a propos. Probowalem kiedys uzyc w3cache na AGH i na PK (zgodnie z
> : opisem na WWW). Kilka razy na roznych stronach Netscape mi sie tak slicznie
> : wykaszanil z dziwacznymi komunikatami bledow od cache'a wyskakujacymi na
> : srodku stron (np. "read error" w srodku strony, ktora sam Netscape, nie
> : poprzez cache'a, czyta bez zadnych problemow), ze zrezygnowalem.
>
> DLACZEGO MI TEGO NIE ZGLOSILES !!!!!
Sorry, ale nie mialem wtedy czasu... Wlaczylem w3cache, przegladnalem
pare stron, zaczelo mi sie wywalac, wiec wylaczylem z powrotem, bo
nie mialem czasu na dluzsze grzebanie w konfiguracjach i sprawdzanie
co jest, a Netscape akurat MUSIAL mi chodzic.
Jak bede mial chwile czasu sprobuje powtorzyc ten blad, i wtedy Ci
dokladnie napisze...

> A tak a propos - np. Netscape nigdy Ci
> core nie zrzucil? Nigdy nie widziales wyskakujacego ni stad ni z owad okienka
> "Error saving bookmark file"? Czy z tego powodu wyrzucisz Netscape?
Nie, core mi nie zrzucil bo uzywam go pod MSWin... ;-) Ale za to
nieraz zrobil GPF... ;-)
A co do wyrzucenia, jakbym mial jakas alternatywe dla Netscape'a, to
bym go wyrzucil jakby mi sie za czesto wywalal...

> Albo wlasnie koresponduje z osoba z KBN'u ktora twierdzi, ze akurat z
> moim serwerem WWW nic jej nie dziala. A serwer mam raczej w porzadku
> (ponad 300 tysiecy akcesow tygodniowo). I tak dalej.
>
> Zupelnie bez powodu zrazasz ludzi do naprawde potrzebnej i uzytecznej uslugi.
> Nieladnie.
Naprawde nie mialem zamiaru nikogo zrazac. Po prostu Marcin wspominal
o WWW proxy, przypomnialo mi sie, ze mi nie dzialalo. Moze akurat taka uroda mojego
komputera/programu/czegokolwiek. Tak jak z tym gosciem z KBN co sie
nie moze polaczyc z twoim serwerem. A ja np. mam wieczne problemy z
polaczeniem sie z www.pol.pl. Z innymi serwerami nie mam zadnych
problemow tylko z tym. Nawet musialem sobie specjalnie z tego powodu
zmienic Winsocka (!), bo ten ktory mialem robil mi GPF co drugie-trzecie
polaczenie z www.pol.pl. Teraz mi nie robi GPF, ale czasami po
"Transferring data" nic sie nie sciaga, trzeba przerwac i zaladowac
strone jeszcze raz. I to, ze o tym pisze, to wcale nie mam zamiaru
zniechecac do korzystania z tego serwera...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl