w3cache (bylo: Re: Netscape i DNS)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 16:50:18 MET

> From: marcin_at_usk.pk.edu.pl (Marcin Klimowski)

> jedyne co moge doradzic, a co skutecznie rozwiazuje ten problem
> to przejazd przez proxy ktore zajmie sie
> resolvingiem adresow zamiast netscape.
> patrz:
>
> http://www.pk.edu.pl/sysdocs/proxy_howto

To tak a propos. Probowalem kiedys uzyc w3cache na AGH i na PK (zgodnie z
opisem na WWW). Kilka razy na roznych stronach Netscape mi sie tak slicznie
wykaszanil z dziwacznymi komunikatami bledow od cache'a wyskakujacymi na
srodku stron (np. "read error" w srodku strony, ktora sam Netscape, nie
poprzez cache'a, czyta bez zadnych problemow), ze zrezygnowalem.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl