Re: MS Word 6.0 v. USA

Autor: Jacek Niwicki (yyniwick_at_cyfronet.krakow.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 21:40:42 MET

marcinsz_at_PROBLEM_WITH_INEWS_GATEWAY_FILE (Marcin Szymanski) wrote:
hmmm, bardzo dziwny adres zwrotny

>Witajta,
>
>Mam pytanie/prosbe do kogos, kto obeznal MS Worda. A mianowicie:

>posiada jeden feler - w momencie pisania odosobnionego 'i'
to nie feler. W jezyku angielskim nie wystepuje odosobniona litera i (male), natomiast b. czesto wystepuje I
(duze) <ja>.
W MS Word jest mechanizm autokorekcji. Przydatny np. do poprawiania bledow czeskich lub rozwijania
skrotow (np. piszemy PZPR a rozwija sie wiadomo do czego....)
Mozna sobie dowolnie customizowac lub wylaczyc:

Menu Tools
dalej Autocorrect i dalej co chcemy

Ewentualnie Help
autocorrect i dalej...

(jn) Jacek Niwicki :)

        ACK CYFRONET 30-950 Krakow 61 ul. Nawojki 11