Re: Patent na "online"?

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 13:26:52 MET

Piotr Owczarek (piotrek_at_ss1.tagor.pl-net.pl) wrote:

: > ja moge sobie zalozyc stowarzyszenie windows, ktore bedzie sie
: > zajmowalo 'estetyka i kompozycjami architektonicznymi okien' . kto mi zabroni ?
Czy bedziecie komponowac na biezaco ? To lepiej bedzie windows online :->

--
-- Artur Czechowski                               arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl
-- http://rexio.uci.agh.edu.pl/~arturcz                       finger for PGP key