Re: reverse DNS - ripe.net

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_pp.net.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 15:21:38 MET

Irek Neska (irek_at_elmo.nask.org.pl) wrote:
: Marku, pytanie bylo o reverse DNS a nie o rejestracje domeny pod net.pl.

Dokladnie.

: Nie zwalajcie wszystkiego na NASK.

I tu sie zgadzam. O ile nie jestem zwolennikiem firmy NASK, to musze
pzryznac jedno: od momentu zgloszenia (wyslania formularza) nowej
domeny - do momentu potwierdzenia zarejestrowania uplynelo chyba jakies
pol godziny.

Po zapytaniu o reverse - dostalem tez odpowiedz bardzo szybko.

Pracownikom zajmujacym sie DNSem nie moge nic zarzucic. Wrecz przeciwnie.
Wypada mi tylko bardzo goraco podziekowac za szybka prace.

Zbigniew Zych