Re: reverse DNS - ripe.net

Autor: Irek Neska (irek_at_elmo.nask.waw.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 12:58:16 MET

Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl) wrote:

: On Thu, 29 Feb 1996, Zbigniew Zych wrote:

: > Hej....
: >
: > Mam taki problemik... Dostalem lacze dzierzawione + klase C adresow
: > od Telbanku. Juz zarejestrowalem DNS, ale ciagle nie ma reverse DNSu.
: >
: Czesc,
: Tak wyglada nslookup. Trzeba to uprzadkowac jedynie. Name server nie musi
: miec zadnych secondary. Oczywiscie bilbo powinien miec delegacje do Ciebie.
: Trzeba napisac do Irka Neski lub zadzwonic i to zrobi. Mogl przeoczyc. No
: i chyba warto sie zdecydowac czy cocos jest secondary dla net.pl czy nie.

: Marek Pokulniewicz

Marku, pytanie bylo o reverse DNS a nie o rejestracje domeny pod net.pl.
Jak juz bylo napisane klase przydzieli Telbank, on jest jej wlascicielem i to
wlasnie Telbank a nie NASK ma ja zarejestrowac.

Nie zwalajcie wszystkiego na NASK.

Pozdrawiam,

Irek