ATM i LAX-y

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 10:47:53 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
: Nie doszukujcie sie wszedzie spiskowej teorii dziejow, please...

: ATM. LAX-om sie zdarza, ze przestaja routowac pakiety pomiedzy jakas
: pojedyncza para hostow. Mam LAX-y w sieci uniwersyteckiej i wiem, co
: mowie. Pomaga przeladowanie LAXa.

Bardzo ciekawe. W zaden sposob nie moge sobie wyobrazic bledu, ktory
moze powodowac takie zachowanie. No coz, ale to nie jedyny taki
przypadek. Jak bedziemy przechodzic na ATM to mam unikac LAX-ow?
Co to sa te LAX-y?

Andrzej Resztak