Re: Za co sprocket podpadl WARMANowi ???

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 28 Feb 1996 - 21:16:40 MET

Nie doszukujcie sie wszedzie spiskowej teorii dziejow, please...

Tak powaznie, to nie jest to zadne 'podpadniecie', tylko zwyczajnie,
wadliwe dzialanie sprzetu w przodujacej (a niedopracownej) technologii
ATM. LAX-om sie zdarza, ze przestaja routowac pakiety pomiedzy jakas
pojedyncza para hostow. Mam LAX-y w sieci uniwersyteckiej i wiem, co
mowie. Pomaga przeladowanie LAXa. Aha, z oczywistych wzgledow wieksze
szanse na podpadniecie pod ten bug maja komputery, z ktorych jest duzy
ruch...

  MJ