Re: Polski MS Word

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Sun 25 Feb 1996 - 19:58:52 MET

Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl) wrote:
: On Sat, 24 Feb 1996, Robert Heron wrote:
: > On Sat, 24 Feb 1996, Robert Baranowski wrote:
: > > Mieszkam w Szwecji i korzystam ze szwedzkiej wersji Microsoft Word 95.
: > > Poniewaz pisze rowniez duzo tekstow w jezyku polskim, bardzo byly by mi
: > Lista polip jest coraz bardziej zasmiecana przez listy nie poswiecone
: > polskiemu Internetowi.
: > Prosze trzymac sie tematyki !!!!!
: A Ty sie zlap plotu i trzymaj mocno. Jeli POLIP ma cos wspolnego z
: polskim IP od dluzszego czasu to ja jestem biskupem. Przeciez to lista
: plotkarzy.

To nalezy ich przegonic do pl.listserv.plotki .

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec