Re: Jaki wybrac program e-mail ?

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Sun 25 Feb 1996 - 21:08:44 MET

> Prosze o opinie na temat programow e-mail'owych, oraz o zrodlach ftp.
> Niestety z powodu powszechnej krytyki na temat kawalow mojego Exchange,
> polegajacych na podlaczaniu czasami pliku konfiguracyjnego, musze z niego
> zrezygnowac. Program MailOnNet z pakietu Explore OnNet, ktory tez
> posiadam nie chce dzialac z programem DialUp Win.95, koniecznie chce
> uzywac swego 'dialera'.

Ze skomplikowanych Pegasusa - mozliwosc filtrowania listow wg
wybranych kryteriow, MIME, UUENCODE, itp. Duzo roznych opcji. Program
powszechnie uznawany za najlepszy (choc nie przeze mnie).
Z prostych Eudora Light - z tym mailerem nie mialem ABSOLUTNIE
zadnych problemow. Nie ma UUENCODE, ale b. dobrze radzi sobie z
polskimi literami po ustawieniu kroju EE - nie zdarzylo sie by czegos
nie odczytal nawet, gdy informacje w naglowku byly nieprecyzyjne.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl