Polski MS Word

Autor: Robert Baranowski (robert.baranowski_at_mailbox.swipnet.se)
Data: Sat 24 Feb 1996 - 12:20:00 MET

Dzien dobry !
Mieszkam w Szwecji i korzystam ze szwedzkiej wersji Microsoft Word 95.
Poniewaz pisze rowniez duzo tekstow w jezyku polskim, bardzo byly by mi
przydatne nastepujace file z polskiej wersji MS Word.
Chodzi o file: korekta, synonimy i stylistyka.
Wydaje mi sie, ze file te nosza nastepujace nazwy: Gr_pl.lex, Hy_pl.lex
i Mssp2_pl.lex
Bardzo bylbym wdzieczny gdyby ktos z posiadaczy nadeslal mi je na moj
e-mail.

Z gory dziekuje
                               Robert

robert.baranowski_at_mailbox.swipnet.se