Re: HPDJ 600 stand. MAZOVIA!!

Autor: Marcin Bogdanski (bogdansk_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 23 Feb 1996 - 11:57:17 MET

Jacek Uminski (jaceku_at_tch.waw.pl) wrote:
[wyciete]
: > Sorry za ignorancje ale nie bardzo wiem w czym problem.....
: > Malo jest programow do konwersji standardow polskich ogonkow?

: Nie tak dawno widzialem malutkiego TSRa, ktory potrafi w locie zamienic
: standard polskich liter z komputera na taki, jakim dysponuje drukarka.
: Mamy np. na komputerze Mazovia a na HP Latin2 - nic prostszego
: pisze "printpol mazovia latin2" i wszystko sie drukuje z ogonkami.
A gdzie to mozna zdobyc/kupic ? Ja tez b. pilnie tego potrzebuje !

: Pozdrawiam

: Jacek Uminski
: / jaceku_at_tch.waw.pl /

MBogdan (Marcin Bogdanski) - student IV-go roku informatyki
bogdansk_at_bull.mimuw.edu.pl