Re: HPDJ 600 stand. MAZOVIA!!

Autor: Jacek Uminski (jaceku_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 23 Feb 1996 - 09:55:28 MET

> Sorry za ignorancje ale nie bardzo wiem w czym problem.....
> Malo jest programow do konwersji standardow polskich ogonkow?

Nie tak dawno widzialem malutkiego TSRa, ktory potrafi w locie zamienic
standard polskich liter z komputera na taki, jakim dysponuje drukarka.
Mamy np. na komputerze Mazovia a na HP Latin2 - nic prostszego
pisze "printpol mazovia latin2" i wszystko sie drukuje z ogonkami.

--
Pozdrawiam
Jacek Uminski