Re: siec w zalobie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 19 Feb 1996 - 23:57:05 MET

> From: Mark Kaliczynski <markk_at_buttercup.cybernex.net>

> Juz bez przesady, jak to prawo USA bedzie miec wplyw na obywateli
> polskich???
Ano taki, ze jezeli obywatelowi amerykanskiemu nie bedzie wolno czegos
udostepnic w sieci, co do tej pory bylo, to obywatel polski nie bedzie mogl z
tego skorzystac, bo tego nie bedzie.
Ano taki, ze jezeli da sie wyinterpretowac te ustawe tak, ze dawanie feedow
"nieprzyzwoitych" grup Usenetowych juz jest przestepstwem, to moga one
zniknac w ogole, bo wiekszosc pozaamerykanskich hostow nie bedzie miala ich
skad brac.
Itd. itp.

> Poza tym prawo to jest zablokowane przez federalnego sedziego z
> uwagi na powazne znaki zapytania co do zgodnosci z konstytucja USA.
Warto dodac, ze ten sedzia bynajmniej nie sam z wlasnej inicjatywy to prawo
zablokowal... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl