Re: Delivery failure notification (fwd)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 12 Feb 1996 - 17:04:41 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: a powazniej - z tego cholernego zielonogorskiego wsi dostaje takie
: maile dziesiatkami (z peceta, polipa). Pisalem do postmastera dwukrotnie -
: nie raczyl odpowiedziec. Od tego czasu prawie kazdy taki mail (nie zawsze
: mi sie chce co prawda) odsylam na jego adres. Uwazam ze jesli ktos nie
: potrafi skonfigurowac systemu tak, aby maile odbite nie wracaly na liste,
: to nalezy mu odebrac prawo mirrorowania mailinglist.

A przynajmniej zarzucic skrzynke tymi bledami. Sam stosuje te metode i
popieram.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |