Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Grzesiek Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 12 Feb 1996 - 17:05:36 MET

Pawel Wiecek wrote:

> Skoro tak ladnie oceniacie stronki WWW, to moze ktos z szanownych listowiczow
> zalzy do mnie (adres nizej) i oceni wyniki mojej pracy.
> Niecierpliwie czekam na odpowiedzi.
>
> PS. To dotyczy wszystkich MOICH stron tam referencowanych, jest ich troche...

Deklarujesz HTML 2.0 a uzywasz Netscape'a :) Homepage przechodzi przez
parser bez bledow, ale wpisuj moze <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//Netscape
Comm. Corp.//DTD HTML//EN">. Na wyglad... niezle. Jak na moj gust za duzo
porozrzucanych graficznych bzdurek, jesli juz to moze jakos spojnie
stylistycznie... Wyskrob cos na PaintShopie, to nic trudnego. Pod lynxem
wychodzi niezle.

--
Grzesiek Staniak
gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl  -  http://www.lublin.pl/~gstaniak/