Re: informatyk

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 11:58:11 MET

On Wed, 7 Feb 1996 09:57:18 +0100 (MET) Gotfryd Smolik wrote:

> Melduje uprzejmie, ze za czasow przedDOSowych nie slyszalem i formacie
>zip (z lenistwa do dzis nie znam, az mi wstyd :)); przyznaj sie tez,

masz racje - byl to format programu squeeze i mial rozszerzenie .sqz jesli
dobrze pamietam. Ale to bylo dla uproszczenia - w rowniez przykladzie unixowym
nie napisalem .tar.Z czy .tar.gz czy .tgz

>na ktorej maszynce CPMowej (czasy pre-DOS, przypominam !) mogles wprowadzac
>kody >128 :( (wiem, miales swoj driver !)....

PSPD90, Amstrad 664, potem 6128 - byl to najlepszy komputer 8mio bitowy
na swiecie swego czasu. Atari 800XL czy Commodore 64 byly przy nim zabawkami.

> Zawsze pisalem w HEXie, a sumy kontrolne liczyl mi BASIC bo w glowie
>mi sie nie chcialo -:))

ja pisalem glownie w Turbo Pascalu 3.0 i w assemblerze microsoftu.
Aby nie musiec uzywac scierwa napisalem wlasny preprocesor do basica
dzieki ktoremu nie musialem pisac numerow linii, moglem uzywac etykiet
symbolicznych, dlugich nazw zmiennych i zmiennych lokalnych w procedurach.

ech, gdzie te czasy
:-(((

Pozdrawiam

Grego