Re: Netscape 2.0 + Mail

Autor: Pawel Wiecek (coven_at_pwr.wroc.pl)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 11:00:43 MET

>Pawel Wiecek <coven_at_pwr.wroc.pl> wrote:
>[...]
>A ja tam uzywam Eudory i
>a) wcale nie uwazam, ze jest to dziwne cudenko,
>b) wcale nie mecze sie, wszystko dziala bez zarzutu
>c) mam wygodniej :-)

8^O Jak to moze byc niby wygodniejsze od Mush-a???????

1. Jest przepelnione bajerami (dobry mailer nie potrzebuje grafiki, dobry
mailer pracuje w czystym trybie tekstowym (bez ramek, etc.)
2. Eudora nie pracuje pod U*x-em - to baaaaaardzo powazna wada...
3. Rozwazmy prosty przyklad: trzeba przejrzec poczte.
PMail/Eudora/Pine/Elm/etc... w takiej sytuacji wymagaja jezdzenia kursorem po
liscie listow i innych niepotrzebnych operacji - o ilez prosciej jest naciskac
Enter...

PS. Odnosnie dyskusji o NS 2.0 Gold - zajzyjcie pod adres
 http://www.optimus.wroc.pl/

Pozadane obejzenie kodu zrodlowego, zwlaszcza chodzi o to, jak zrobiony jest
"header". Ciekawy jest rowniez tytul.

>Dziekuje!
>Pozdrawiam
>Michal

       Pawel

--
|o o| E-mail: coven_at_pwr.wroc.pl                          |