Re: informatyk

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 00:31:35 MET

> : > informatykiem nazywa sie kogos, do kogo nalezy zwracac
> : > sie z problemami typu "Windoze mi sie wiesza", "Zabraklo mi papieru do
> : > drukarki" lub (stare, ale wciaz dobre) "Komputer nie dziala". Coz, mozna
> : > chyba uznac, ze skoro ludzie zwracaja sie do niego takze po informacje,
> : > wiec istotnie nalezy go nazywac informatykiem... ;)
>
> : I wlasnie trafiles w sedno tego, jak to ludziska (czytaj: juzerzy)
> : postrzegaja.
>
> Ja jednak odnioslem wrazenie, ze nie jestes juzerem i wypowiadasz sie w swoim
> [...]

Nie chcialbym na polipie przeciagac tej wymiany, bo sporo odbiega od
tematu. Ale moje definicje sie kieruja w strone; informatyk - praca
koncepcyjna, programista - praca koderska (w pozytywnym tego slowa
znaczeniu). A obaj stanowczo sa artystami :)

VY 73, Mariusz.

Mariusz Boronski, 85-641 Bydgoszcz, Poland, ul.Czerkaska 10m8
InterNet: marbo_at_bydg.pdi.net FidoNet: 2:481/1, 2:481/1000

    .oOo. Ktos musi byc lame, by guru byl ktos. .oOo.