Re: Edytory HTML...

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 03 Feb 1996 - 18:50:04 MET

In article <4evn2l$gq7_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>,
Jaroslaw Strzalkowski <js_at_uci.agh.edu.pl> wrote:
>Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl) wrote:
[hack]
>W NS dwa klikniecia mysza i tez obrazki Ci sie nie laduja. (a raczej
>laduja sie tylko na zyczenie).

No dobra. Nalezy jeszcze wziac pod uwage czas odpalania NS (na eris - linux
na dx2/66 - ponad pol minuty) i notoryczne wywieszanie sie NS. Lynx tez sie
wiesza ale jest to zazwyczaj mniej uciazliwe - lynx nigdy mi nie powiesil
calego srodowiska, a NS owszem. Kilka razy zablokowal caly system.

>Dlaczego? A nie zastanawialo Cie przypadkiem dlaczego lynx zostal napisany
>tak, zeby nie dalo sie go uzywac? Po pierwsze sztywny podzial na strony.
>Koszmar! Niewygodne i nijak nie ma sie do idei HTML. A po drugie to juz
>chyba nawet tin ma lepiej pomyslana klawiszologie - np. strzalka w prawo
>dziala jak Enter. Koszmar! - probowales uzywac lynx'a np. na jakiejs stronie
>gdzie jest troche guzikow? Cholery mozna dostac.

Probowalem. Nawet na takiej z formularzami. Nie mowie ze jest to wygodne,
ale czasami nie mam dostepu do X-terminala i wtedy co ?
Czasami pracuje z konta VM/CMS i wtedy ratuje mnie Charlotta albo lynx
odpalony z unixa pod telnetem vt100. Sa po prostu sytuacje kiedy z W3
korzystac trzeba a browsera graficznego niet.
BTW: nie rozumiem co to znaczy 'sztywny podzial na strony' ?
Nie mowilem ze to moj ulubiony browser (tym jest Mosaic 2.0 na MSWin), ale
ze nie mozna ignorowac jego istnienia.
>I tak mozna by dalej - czy naprawde myslisz ze to tak przez nieuwage
>zostawili? Wedlug mnie to bylo zaplanowane - po prostu WWW ma przyszlosc
>_wylacznie_ w interfejsie graficznym.

Errr... ze co zostawili ?
To moze od razu sie zapisac do NS fan club ? Przypomina mi sie posting
z bodajze alt.humor.best-of-usenet w ktorym jakis uzytkownik AOL dziekowal
AOL za 'starting this whole internet thing'....

ALex
PGP mail welcome

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code