Re: Edytory HTML...

Autor: Milosz Stasik (stas9593_at_uidaho.edu)
Data: Fri 02 Feb 1996 - 17:34:38 MET

On Fri, 2 Feb 1996 coven_at_pwr.wroc.pl wrote:

> Jedna z zalet Netscape'a (dla jego uzytkownikow), a jednoczesnie jedna z
> bardziej denerwujacych wad (dla mnie - czyli uzytkownika na ogol lynxa :^) )
> jest idiotoodpornosc Netszkapy - niedomkniety cudzyslow, czy brak srednika na
> koncu entity sa przez N. ignorowane - niestety wielu "tworcow" testuje swoje
> strony tylko na N. i nie zauwaza swoich bledow - a strony sie potem nie da
> czytac.
>
> Pawel

Od wprowadzenia wersji 2.0 (jestem pewien czy od pierwszej 'beta') trzeba
byc juz dokladnym. Niezamkniete cudzyslowia powoduja znane Ci z lynxa
problemy. Wprowadzona "czulosc" umili pewnie zycie "lynxowcom" i
zmusi do dokladnego przyjrzenia sie swoim stronom przez "netscapowcow".

Milosz
                           /\
Milosz /\ / \ /\
Stasik / \/\/ / \