Re: NETSCAPE GOLD

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 31 Jan 1996 - 00:05:42 MET

> From: alex_at_p327.phys.uni.torun.pl (Janusz A. Urbanowicz)

> mialo byc ^^ sprytnego programu dlaczegos nie mozna uzyc.
OK. Wszyscy uzywamy jakichs edytorow (chocby i tego nieszczesnego vi'aja ;-))
do wpisywania plikow tekstowych. No i co wtedy, jak sie okaze, ze zadnego
edytora dlaczegos nie mozna uzyc?
No jak to co? Przeciez zawsze mozna wklepac wszystko przez cat >plik. Na co
komu edytor??? ;- >

> P.S. Nie jestem zwolennikiem wklepywania jadra przelacznikami na front
> panelu przy kazdym boocie ale gdzies musi byc granica zwalania wszystkiego
> na komputery. W koncu z takiego lenistwa zyje M$oft :-(
Coz... porzadny automagiczny edytor stron WWW moim zdaniem wcale takiej
granicy nie przekracza. Naprawde, nie rajcuje mnie zmudne reczne "dziobanie"
tagow w pliku .html. Mam na to za malo czasu, a potrzebny mi jest efekt -
gotowa strona. Cos, czego przeznaczeniem jest pojawiac sie na ekranie,
powinno sie w sposob naturalny bezposrednio na tym ekranie projektowac.
Zalozmy, ze masz zaprojektowac logo jakiejs firmy czy instytucji. Lepiej jest
to narysowac czyms typu CorelDraw, czy pracowicie zaprogramowac w C za pomoca
circle(...), lineto(...), putpixel(...) itp.??? ;-> A przeciez strona WWW to
tez pewnego rodzaju grafika.
Moim zdaniem jest calkiem rozsadne zrobic sobie szkielet strony jakims
automagicznym narzedziem, a jak cos trzeba tu i owdzie dopiescic, to juz
wtedy mozna sie pobawic w reczne edytowanie odpowiedniego kawalka. Ale rezcne
pisanie od zera calej strony? Robilem to sporo razy i musze powiedziec, ze za
kazdym razem odczuwalem wstret do "dziobania" tych nawiasikow. Dlatego z
checia sciagne sobie Netscape Gold.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl