Re: NETSCAPE GOLD

Autor: Slawomir Witold Gorniak (toja_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Wed 31 Jan 1996 - 13:30:01 MET

arkadiusz w. jezowski :

> : jesli mozna sobie ulatwic zycie czyms automagicznym ?.
>
> ok. ja rozumiem ze ludziom to wystarcza, podobnie jak wiekszosci
> wystarcza tez, przepraszam za zwrot, windoze95. ja tylko sygnalizuje
> ze mozna ambitniej podejsc do sprawy i nauczyc sie czegos wiecej
> niz tylko klikania.

Uhm.. wydaje mi sie, ze sobie tylko strzepisz jezyk (palce?). Po prostu
niektorym wyroby malomiekiego odpowiadaja.. beda Ci wykazywac, ze
zajmujac sie jakimkolwiek unixem tylko tracisz czas, beda Ci wymieniac
wszystkie genialne cechy Win95, WinNT itp. Niestety, mozna to tylko
i wylacznie zaakceptowac heh ewentualnie zastanawiajac sie nad tym
jak szmatlawstwo zalewa caly rynek komputerowy :(

                Slawek