Re: NETSCAPE GOLD

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Tue 30 Jan 1996 - 19:44:48 MET

> : A tak wogole to co to za radocha uczyc sie HTML'a do
> : perfekcji,
>
> ok. jesli cie to nie rajcuje to nie mam pytan. =)

Jasne, ze nie. Mnie interesuje efekt, a nie gdzie wstawic <OL> a gdzie
<P>. Tak samo jak nie interesuje mnie jak pascal'owy write jest
rozkladany na kod assemblera.

> : jesli mozna sobie ulatwic zycie czyms automagicznym ?.
>
> ok. ja rozumiem ze ludziom to wystarcza, podobnie jak wiekszosci
> wystarcza tez, przepraszam za zwrot, windoze95. ja tylko sygnalizuje
> ze mozna ambitniej podejsc do sprawy i nauczyc sie czegos wiecej
> niz tylko klikania.

Mozna, wiem i doceniam. Ale moja ambicja idzie w innym kierunku :-)))

VY 73, Mariusz.

Mariusz Boronski, 85-641 Bydgoszcz, Poland, ul.Czerkaska 10m8
InterNet: marbo_at_bydg.pdi.net FidoNet: 2:481/1, 2:481/1000

    .oOo. Ktos musi byc lame, by guru byl ktos. .oOo.