Re: vi a Freud (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_oeto.pk.edu.pl)
Data: Mon 29 Jan 1996 - 13:09:35 MET

Gregorio Kus wrote:

> vi! Wyglada mi to po prostu na pewien snobizm - vi ma tak pokretny sposob
> porozumiewania sie z uzytkownikiem, ze umiejetnosc poslugiwania sie
> nim prawie automatycznie plasuje czlowieka w kreg tzw. unix-wizards.

o qrde !!! dzieki ! jeszcze nikt o mnie nie powiedzial unix-wizard :))))
i to do tego snobistyczny ;)))
ROTFL once again Grzesiu.....

Marcin;)

Marcin Klimowski    |     marcin_at_oeto.pk.edu.pl    | hit ANY user to continue
..it's de facto >>--| http://www.pk.edu.pl/~marcin |-->> 4 line only sig....
Microsoft Network is prohibited from redistributing this work in any
form, in whole or in part.  (C) marcin 1995