Re: Podlaczenie do Internetu - pomoc potrzebna !

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Mon 29 Jan 1996 - 08:51:36 MET

 Bede modemow Goramowskich bronil: na ogol dzialaja dobrze.
 Jesli tu widze "do 2 km", to na moje oko chodzi o modemy
Bph+, czyli 128kbod po jednym kabelku ? Bo po dwu parach to
pracuja MILe (48kbod async/64 sync) i - o ile lacze to sa
NORMALNE druty, zawsze udalo sie je zmusic do pracy.
 Ze pary sa "dobierane" - to niestety fakt: na moj rozum od czasu
jak ktorys facet wymyslil ze latwiej bedzie produkowac JEDNAKOWE
karabiny...
 Niemniej, jesli masz problemy - zacznij od linii !!
 Telefonisci BARDZO lubia wpinac rozne kondensatorki rownolegle,
cewki szeregowe itp. - zeby wygladzic chcarakterystyke linii: oczywicie
"wygladzaja" pierwsze 4 kHz, a reszta przypomina Beskidy -:(

 Pozdrowienia - Gotfryd.
PS. kto zaczal pytaniem - bo mialem przerwe i zgubilem adres, zeby
 poslac CC: ?