Re: Podlaczenie do Internetu - pomoc potrzebna !

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 26 Jan 1996 - 09:46:36 MET

Mariusz> Nie wiem na ile "dokladnie" probowaliscie, ale my stosujemy
Mariusz> dosc duzo modemow/konwerterow Goramo i zwykle daje sie je
Mariusz> spokojnie zmusic do pracy, przynajmniej na odleglosciach do
Mariusz> 2km.

Niestety, musze przylaczyc sie do opinii, ze modemy Goramo sa do
luftu. Kiedys, kiedys wcisnieto nam cos takiego na linie
Hoza-Krakowskie. Never again.

Moze tansze, ale jak ma ktos wydac 10 zlotych, za cos, co dziala, albo
5 zlotych, za cos, co nie dziala, to sam rozumiesz...
Ewentualne uzeranie sie z serwisem i dobieranie pary modemow, ktora
raczy ze soba rozmawiac, wbrew pozorom tez daje sie przeliczyc na
pieniadze.

  MJ