Re: Ankieta na temat "ogonkow" w systemach U**xowych

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Jan 1996 - 17:18:36 MET

A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Wojciech Myszka (myszka_at_immt.pwr.wroc.pl) wrote:
: : Szanowni Panstwo juz tydzien temu wyslalem ponizsza ankiete na grupe
: : pl.comp.ogonki. Niestety nie otrzymalem zadnej odpowiedzi.
: :
: Po prostu tak juz bywa z ankietami...
: Ja proponuje prostsza. Jesli kto ma WWW/gopher w kilku standardach,
: to latwo moze zobaczyc, ktore sa preferowane przez PT czytelnikow.

Uwaga - to jest to co PT czytelnicy ROBIA, a nie to co WOLELIBY robic.

: Co do KiB z gophera (trzy standardy: BEZ ogonkow, Mazovia, ISO) jest:
:
: 90% wybiera bez ogonkow
: 6% wybiera Mazovie
: 4% wybiera oficjalny, uniwerslany, przenosny standard przyjety
: zarowno przez International Standards Organization
: jak i nasz wspanialy Polski Kompmitet Normalizacji)

Standardu firmy (tfu, nie napisze) nie proponujesz?

: Jak dolicze tych, co czytaja e-mailem, to wyjdzie, ze
: 95% nie chce zadnych ogonkow!

Moze chcieliby, ale ZADOWALAJA sie 'bez ogonkow' z uwagi na inne rzeczy..

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |