Re: Bydgoszcz ???

Autor: Irek Neska (irek_at_elmo.nask.waw.pl)
Data: Fri 19 Jan 1996 - 12:08:20 MET

maksiu_at_safona.tuniv.szczecin.pl wrote:

: mala krekta, moze i miedzy Szczecinem a Bydgoszcza jest lacze o
: przepustowosci 256 kb/s, ale wykozystywane jest tylko 64 kb/s

: nie wiem za bardzo dlaczego, moze mi to ktos wyjasnic ????

Odpowiedz jest prosta: polaczenie NASK - MAN Szczecin jest na modemach
o przepustowosci 64 kb/s. Na razie MAN Szczecin nie mial szybszych modemow
do dolaczenia sie do NASK-u.

Irek