Re: prosba do Gumisi i nie tylko dla p. Andrzeja Zgodki

Autor: Jerzy Kedra (jxa_at_victoria.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 19:51:22 MET

Maciej Drozdowski (maciej_d_at_pozn1v.tup.edu.pl) wrote:

> Szanowna Publiko,
>
> aby zamknac ta palaca jak ogien dyskusje :-)
> niniejszym przepraszam Pana
> Andrzeja Zgodke
> za to czym moglem Go obrazic w moich listach.
>
> M.D

Wiesz, dziwny jestes. Ten Twoj oficjalny ton listow przejmuje mnie
dreszczem (pewnie nie tylko mnie). O ile pamietam, to zawsze na
polipie pisalo sie przez "ty". Zrozum - to nie jest oficjalna
korespondencja i kanony "s-maila" nie stosuja sie do niej.

--
-- Jerzy Kedra, AGH Krakow, Poland
-- PGP Mail Welcome