Re: sprawozdanie KBN z kontroli nowego cennika NASK ...

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 Jan 1996 - 12:10:55 MET

Jerzy Hodor (jurgen_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:
: > .. mozna obejrzec w:
: > http://www.kbn.gov.pl/pub/info/fili.html

: Fajnie to przbi, choc moze porownanie do kotleta schabowego jest ciut
: infantylne. Ale moje podstawowe pytanie brzmi: czy to jest jakis wewnetrzny
[ciach]
Moze i infantylne, ale niektorym trzeba tlumaczyc jak dzieciom ;-)

Pozdrawiam

--
-- Artur Czechowski                         IRC: czesiu
-- finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for more info.