Re: Kopia www NASK'u

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 10 Jan 1996 - 12:50:15 MET

Mariusz Ostrowski wrote:

> Przyrzeklem sobie, ze nie bede sie juz wiecej wlaczal do toczacych
> sie tu (na polipie) dyskusji, ale teraz juz nie wytrzymalem.
> Slawku, a takze wszyscy inni ekscytujacy sie "gumisiowym arcydzielem",
> posluchajcie: ja rozumiem, ze bardzo was bawi wysylanie, umieszczanie,
> oczernianie itpd. Ja osobiscie w NASKu pracuje stosunkowo od niedawna
> (o wiele krocej niz Irek czy Lukasz), ale mimo to z ta firma sie identyfikuje.

[...]
> Wiec jak mi ktos mowi ze NASK (czyli i ja,
> i Irek, i Lukasz, i jeszcze troche nieznanych wam ludzi) to banda kretynow
> i tym podobnie, to mnie krew zalewa.

Wstepujac do organizacji (rozumianej szeroko, wiec takze zatrudniajac sie w firmie)
trzeba sie liczyc z tym, ze bedzie sie za nia swiecic oczyma. Dla mnie takie wypowiedzi
jak powyzsza sa raczej smieszne. Co bys powiedzial o takiej (uwaga: nie jest to
porownanie NASKu do czegokolwiek - chodzi o porownanie pogladow na swoja firme)"

"W ZOMO pracuje od niedawna. Przykladam sie, bije ile tylko mam sil w rekach, nawet po
godzinach. Staram sie. Wiec jak ktos mowi, ze ZOMO to bandyci, to krew mnie zalewa."

Po prostu co maja twoje starania do naszej opinii o organizacji, ktora pewnego pieknego
dnia postanowila zmniejszyc ruch w polskim Internecie o 40% (podczas gdy wszedzie na
swiecie rosnie 10x rocznie) - czyli po prostu zadusic siec w Polsce. Otoz, nic. Lepiej
bys zrobil siedzac cicho a jeszcze lepiej szukajac sobie lepszej firmy niz wyglaszajac
takie poglady.

PS. A wlaman do cudzych kompterow nie popieram. Ale to zupelnie inna sprawa.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland