Re: Kopia www NASK'u

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 12:17:21 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:

: z tego co mi wiadomo z lubelskim http serverze jest szczesliwie kopia
: tej stroy :)

Owszem, informacje o tej stronie przeczytalem o 18:30, pozniej
Grzesio sciagnal ja do nas, ale nigdzie nie ma linku do tej
strony, choc katalog jest zgadnac dosyc latwo (nie gumisie).
Coz 24h dyzur NASK-u zareagowal tym razem zbyt pozno.

Pozdrawiam,
Andrzej Resztak