Re: Kopia www NASK'u

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 16:39:30 MET

Mariusz Ostrowski (mariusz_at_gnom.nask.waw.pl) wrote:

: Przyrzeklem sobie, ze nie bede sie juz wiecej wlaczal do toczacych
: sie tu (na polipie) dyskusji, ale teraz juz nie wytrzymalem.
No coz... ja tez :->

: Slawku, a takze wszyscy inni ekscytujacy sie "gumisiowym arcydzielem",
: posluchajcie: ja rozumiem, ze bardzo was bawi wysylanie, umieszczanie,
: oczernianie itpd. Ja osobiscie w NASKu pracuje stosunkowo od niedawna
: (o wiele krocej niz Irek czy Lukasz), ale mimo to z ta firma sie identyfikuje.
Dobrze, ze nie pracujesz w SB... sorry, w UOP.

: Staram sie swoja prace "odwalac" najlepiej jak potrafie i coraz bardziej mnie
: wkurza, jak rowno za "gumisiami" i wy wszyscy dajecie mi rowno prosto w twarz.
: Kurcze, to w koncu Mirek i ja musielismy tutaj siedziec przez pol Sylwestra
: i "udrazniac" maszyny nadzorujace prace CALEJ sieci. Ludzie, zrozumcie

To jak to w koncu bylo - tak jak mowi prof. Hofmokl i dyr.
Zienkiewicz, ze wlamano sie do zupelnie marginalnej maszyny (servera
WWW) ktora z zarzadzaniem siecia nie ma NIC wspolnego - czy tak, jak
Mariusz pisze powyzej: "maszyny nadzorujace prace CALEJ sieci" ???

--
                       Szymon Sokol -- Network Manager
U    U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center