Re: Kopia www NASK'u

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 16:26:24 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:

> Teraz w porzadku. Jakie polecenie, zgodnie z umowa, moze wydac dyrektor
> NASK rektorowi Politechniki?
wlasnie zadnego nie moze i o to wlasnei chodzi
prof Hofmokl najpier zadzwonil do dziekana PW i powiedzil ze an serverze PW jest umieszczoan stroan www z trasciami obrazajacymi NASK ( nie wspomnia oczywiscie ze ta strona byla przez pare godzin oficjalna stronan nasku ).
a potem to sie juz szybko potoczylo (po prostu zaleznosci sluzbowe).
> A, jesli PW zadzialala tak, jak zadzialala, to miejcie sami do siebie
> pretensje.
ja mam pretensje do pana prof H. ze wprowadza wprowadzil w blad dziekana PW i z tad to clae zamiesnaie z wyciaganiem kabli z solozzo .

  DA_none